söndag 18 september 2011

Fina fina Mormor

Idag har många tankar gått till min vackra mormor Britta. Hon fyller 99 år i november...snart 100år! Det är för mig så obegripligt att när hon kom till världen var året 1912! Tänk vilken resa genom livet hon har gjort. Mormor är så där fin som en människa kan vara. Med det menar jag att hon har hela sitt liv skänkt äkta glädje kärlek och omtanke till sina medmänniskor. Det finns inget ont i den människan. När vi pratar om henne och jag ser bilder på henne så vill mitt hjärta bara gråta av tacksamhet över att hon jämt funnits för mig och mina syskon när vi har behövt henne. Hon är en riktig kämpe och en av mina förebilder i livet. Vi träffas inte så mycket nu för tiden och känner att jag saknar henne så mycket. Jag älskar dig, kära mormor.


Min syster Lotta och vackra mormor
Kärlek!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar