fredag 28 januari 2011

I går vände det

Som jag sagt så tog min energi tvär slut efter bara 3 dagar efter min hemkomst från Afrika, trots sol bad och lata dagar i tre långa veckor. Jag har kört hårda styrketräningspass  och började fundera om det hade med mitt energiintag att göra. Jag åkte igår till Proteinbutiken och fick lite tips. Jag bytte mitt tidigare protein till ett som heter Lean pro mrf (Nutritech). För det första, vilken smaksensation! för det andra så har jag varit hur pigg som helst idag trots ett sjudundrans styrkepass. Jag hoppas att det fortsätter så!
Förövrigt stod jag 4 minuter i plankan och mitt mål till fram till Maj var 4.30 minuter. :-) Måste höja mitt mål och det känns asroligt! Nu är energin tillbaka och jag känner mig så peppad igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar